+359878941010 manager@qlife.bg
Изберете страница
Отслабвай правилно
Отслабвай правилно

Автор

МЦ Качествен Живот

МЦ Качествен Живот

Време за четене

Казвате, че още не сте започнали тренировки за оформяне на тялото? Няма причина за притеснение: струва си да ги стартирате и в разгара на лятото. Ще ви кажем защо е по-лесно да отслабнете през лятото и за тази цел ще ви дадем ценни съвети, които да ви помогнат да го направите още по-бързо.

През лятото килограмите се топят по-лесно

И така, вярно ли е, че е по-лесно да отслабнете през лятото? Е, вероятно това е точно така! Ако се замислите: през горещото лято сте предразположени да хапвате по-малко и да предпочитате по-леки и здравословни храни, също така, вероятно, през този сезон по-често посягате към плод или зеленчук.

Когато е лято, ожаднявате и увеличавате приема на течности, за разлика от останалите месеци от годината; това е още едно предимство и то, всъщност, е много важно за ефективността на програмата ви за отслабване. Лятното време просто предразполага да бъдете изпълнени с енергия, да спортувате и като цяло да бъдете активни. За разлика от зимата, когато всички сме склонни да оправдаваме мързела си с неприятната прогноза за времето. 

И накрая, силата на слънцето може да подкрепи по такъв начин вашите усилия, че наистина да надградите резултатите си, паралелно с увеличаването нивата на “хормоните на щастието”.

Диетичен план

Какво препоръчваме при стартиране на програма за отслабване, днес?

Е, ключът към успеха е в хранителната диета, всички знаем отлично това! Трябва да забравите за любимите тестени закуски и – колкото и страшно да звучи – просто да ограничите приема на калории. Лесно е да се каже, трудно е да се изпълни, но е вярно: запомнете, че трябва да приемате по-малко калории, отколкото изразходвате.

Не е необходимо да правите драстични промени в хранителните си навици; по-добре е да преминете към осъществяване на промяната стъпка по стъпка. Може дори да се поглезите и да си вземете нещо за хапване, което обичате. Важното е да не откъсвате поглед от целта си: запомнете какво желаете да постигнете и просто го следвайте!

Шейкът на CaliVita с добавен към него чист протеинов прах Shake One Pure може да ви помогне в преследването на резултатите. Неговият прекрасен вкус на малина и на бял шоколад, гарантирано задоволява всеки глад за сладки неща. Опитайте да замените вечерята с този чист растителен протеинов шейк, който ви дава всичкo, от което се нуждаете! Нашият продукт е обогатен с витамини и минерали, а храносмилателните ензими и фибри са добавени за допълнително повишаване на ефективността му.

За да бъде още по-полезен, продуктът не съдържа съставки от животински произход, изкуствени оцветители, консерванти, глутен, лактоза, подобрители на обема, стимуланти и генетично модифицирани компоненти. При това, въглехидратната палатиноза в този продукт ще предотврати скокове в кръвната захар.

Как да започнете тренировъчна програма?

Успоредно с информацията публикувана по-горе, ние също така препоръчваме да започнете тренировъчна програма (колкото и неохотно да се чувствате само при мисълта за стартиране на физически упражнения), тъй като това ще ви накара да напреднете много по-бързо.

Ако никога преди не сте спортували, уверете се, че не правите резки скокове в натоварванията, защото те могат да имат противопоказен ефект! Ако имате наднормено тегло, или се борите със сериозно затлъстяване, трябва да бъдете още по-внимателни и наистина да се опитате да придобиете навик да спортувате, но запомнете – поначало с умерени темпове, за да избегнете опасността от увреждане на ставите.

Достатъчно е да започнете с различни интензитети: по-енергични пешеходни или велосипедни разходки; като следваща стъпка можете да изберете умерено плуване или джогинг. Добре джогингът да е интензивен (така се увеличава процесът по изгаряте мазнини), ала в същото време не трябва да е прекалено натоварващ, за да не загубите толкова много енергия, че да се лишите и от чиста мускулна маса.

Можете да проверите интензивността с помощта на пулсомер или просто като наблюдавате ритъма на дишането си. За тази цел след задъхване, проверявате дали всичко е наред: запомнете, ако все още можете да говорите, докато сте в движение, значи нещата са нормални.

След като усвоите това умение, може да пробвате да редувате интензивни и умерени тренировки: например като започнете със спринт, след това продължите с джогинг, или просто повървите известно време, след това отново превключете в режим спринт и така нататък и т.н. Това е друга техника, която помага да ускорите метаболизма си.

Разширени упражнения за собствено тегло

След като свикнете с този тип натоварване, можете да продължите с комбиниране на кардио фитнес програма с някои упражнения за тегло със собствено тяло, които да правите на открито. Ето няколко съвета как да започнете. Препоръчваме ви да повторите всяка от сериите упражнения от 10 до 15 пъти в продължение поне на тридесет минути.

  • Тренировка за трицепс:

Облегнете се на пейка, като я  държите с две ръце. Оставете горната част на тялото да бъде възможно най-близо до пейката и след това се наведете към нея и накрая се върнете обратно до позиция на изпъване на ръцете.

  • Напади:

Стъпете напред с единия крак и коленичете с другия крак, докато и двете ви колена образуват прав ъгъл, след което се върнете в изправено положение. Редувайте упражнението и на двата крака.

  • Лицеви опори:

Всички добре познаваме това упражнение и някои от нас често се чувстваме неудобно от него. Ако не искате да легнете на земята, тогава можете да се облегнете на ограда или друга удобна повърхност.

  • Стъпки:

Изправени пред стълби, поставяме левия крак на първото стъпало пред вас, докато вдигате десния крак зад себе си. След това отстъпвате от стълбището и повтаряте упражнението с десния крак повдигнатия отзад ляв крак.

  • Дъски:

Това е едно от онези упражнения, които напрягат повечето от вашите мускули и в началото могат да бъдат доста обезсърчаващи. Това е едно от онези упражнения, които тестват по-голямата част от мускулите ви и в началото могат да бъдат доста обезсърчаващи. Опитайте се да останете плоски и да не си повдигате дупето нагоре. Задръжте го за 20 секунди за начало и след това постепенно увеличавайте времето.

  • Преси за корем:

Легнете на земята. Присвийте леко колена. Започнете да вдигате горната си част на тялото с интензивни движения.

Преди и след тренировка

Ако си мислите: „Няма начин, прекалено съм уморен, за да го направя“, тогава, моля, не бързайте да се отказвате още: ние сме тук, за да ви помогнем!

Добре е да започнете с шейк за изгаряне Burn One, преди да започнете да тренирате. Това е напитка с вкус на лимон, подсладена със захар, чиято формула е подсилена с капсаицин, L-карнитин, кофеин, зелен чай, хром и други съставки, които да ви помогнат да ускорите метаболизма си и да ви дадат сила и енергия, необходими за да издържите до края на вашата тренировка. Между другото, шейкът е чудесен заместител на кафето: гарантирано ще ви събуди за нула време!

Разбира се, тялото ви се нуждае от непрекъснато внимание дори след като приключите с тренировката. Препоръчваме ви да си правите шейк с Shake One Pure. Протеинът, консумиран след тренировка, помага на мускулите ви да се регенерират. Той е идеален за тяхното цялостно подпомагане, например при мускулна треска и при микро наранявания, както и за да предотвратите загубата на чиста телесна маса, вместо на мазнини, последното, което, убедени сме, вие не желаете.

Сега имате всичко необходимо, за да влезете в най-добрата форма за това лято. Просто започнете да преследвате целта си и да вярвате в себе си!

Подарете си безгрижно лято с първокласните продукти на Calivita!

Всички продукти на Calivita International могат да бъдат намерени в онлайн магазина.  

Свързани статии

Овладей алергията с природни средства

Овладей алергията с природни средства

АвторПролетните цветя, цъфтящите дървета и зелената трева дават сигурен знак за края на зимата. За съжаление, обаче, те се свързват и с началото на пролетните алергии и някакъв вид дискомфорт за милиони хора по света. Основен виновник за симптомите на пролетната...

Депресия, тревожност, безсъние: до какво доведе пандемията и как да се справим?

Депресия, тревожност, безсъние: до какво доведе пандемията и как да се справим?

Според Линда Боулд от университета в Единбург, най-новите изследвания показват обезпокоително увеличение на тревожността и депресията сред населението. Изследователи вече открито твърдят, че социалната изолация, самотата, безпокойствата за здравето, стреса и икономическия срив са условия, които могат да навредят на чувството за благоденствие и психическото здраве на хората.

Предложения в нашия онлайн магазин